miércoles, 20 de junio de 2007

The way we were (Nuestros años felices)


Katie Morosky Gardner: Why can't I have you?

Hubbell Gardner: Because you push too hard, every damn Minute. There's no time to ever relax and enjoy living. Everything's to serious to be so serious.

Katie Morosky Gardner: If I push too hard it's because I want things to be better, I want us to be better, I want you to be better. Sure I make waves you have I mean you have to. And I'll keep making them till your everything you should be and will be. You'll never find anyone as good for you as I am, to believe in you as much as I do or to love you as much.

Hubbell Gardner: I know that.

Katie Morosky Gardner: Well then why?

Hubbell Gardner: Do You think if I come back its going to be ok by magic? What's going to changed? What's going to be different? We'll both be wrong, we'll both loose.

Katie Morosky Gardner: Couldn't we both win?
LO DIJO PAU

4 comentarios:

Selden Rose dijo...

Pau! Hace un par de semanas que vengo obsecionado con esa pelicula... si te fijas en mi Last.fm
aparece Barbra S. quien nunca fue de mi agrado, pero esta peli me re toco. UN CLASICO!

K-K-K-K-Katiee!

Selden Rose
[nefastO]

Pau dijo...

Es un clasico para los amores no encontrados... La volvi a ver el otro dia y en mi situacion actual me tocó por varias cosas. K-K-K-Katie pasó a ser mi nick en el MSN, ja

Selden Rose dijo...

K-K-K-Katie,

Ahora voy cayendo por que me pego tanto la pelicula y la canción! Tengo toda una lista de candidatos (próximo artículo en puerta) y son realmente como los politicos no vale ninguno la pena.

Saludos!

Selden Rose
[nefastO]

No soy yo, sos vos dijo...

Jaja, Selden, estamos en la misma... O solo sirven para joder, o ni siquiera para eso... Los hombres como antes ya no existen, ni para nosotras, ni para ustedes!